Wednesday, June 23, 2010

Umar Kena Cubit

Kelmarin, sampai je rumah lepas jemput anak2 dari nursery, aku perasan ada lebam dkt pipi Umar. Macam kesan kena cubit. Kiri kanan pulak tu. Tp yang ketaranya sblh kiri. Aku dah rasa x best dah. Apsal pulak sampai lebam2 anak aku yang sorang ni...

Semalam, masa hantar anak2 ke nursery, aku terus cakap dkt teacher Umar pasal lebam tu. Teacher ckp mungkin budak2 besar yang cubit Umar. Nanti dia akan tanya...

Petang smlm, teacher bgtau aku dia dah warning budak2 jangan main bukan2 dengan Umar @ baby yang sebaya Umar. Main bukan2 >>> main tarik2, main kasar2... Teacher juga tanya siapa yang cubit Umar. Xde siapa yang mengaku... <<< ;-) memang la.. siapa nak mengaku bila buat salah, tambah2 lagi budak2...

Kesian Umar... Sekali ni xpe, tp kalau jadi lagi..???

No comments: