Tuesday, December 28, 2010

Family Day Hj Abdul Rahman

Hj Abdul Rahman ni adalah atok Kak Ina dari sebelah abah Kak Ina. Family Day ni adalah kali yang ke2 telah dianjurkan. Kali ni program dilangsungkan di Kuala Linggi, Melaka. 4 tahun dulu pun di Melaka juga, tapi di Pangkalan Balak. Maybe next time, kena cari negeri lain & bulan lain lah pulak. Seramai 45 dari 61 orang yang menyertai family day. Alhamdulillah semua aktiviti berjalan dengan lancar dan semua ahli keluarga memberi komitmen yang sangat baik. Thumbs up! ;-)

Umar & Umairah, since both of them masih kecil, jadi x adelah penyertaan apa2 aktiviti yang melayakkan mereka merangkul hadiah. Tapi still ada hadiah saguhati untuk kanak-kanak. Hehe, so Umar berjaya membawa pulang pencil case, magic color, pencil color & recycle bag yang ada gambar cartoon tu. Sementara ibu dan abah berjaya membawa pulang 2 botol air berjenama Felton, 2 tupperware yang comel & sehelai towel muka yang sangat cantek..~~!!



Di KM Chalet ni lah kami menginap. RM100 semalam. 1 queen bed + 1 single bed. Ada aircond & tv. Water heater xde. Tapi xpe, sbb x sejuk pun. Kettle jug, on request.


First agenda, penyampaian hadiah kehadiran. Semua orang dapat sorang 1. Best!


Dalam goody bag tu ada air mineral botol besar 1.5l, tshirt dan roti garener rm0.60 tu. Selain daripada tu, setiap chalet dibekalkan dengan 1 bekas kek coklat, 1 biji kuih bakar (yang boleh dipotong 8) dan buku porgram. Fuhh mewah kali ni...





Makteh sungguh rajin mendukung adik Umairah. Jadi dapat lah ibu menyertai pertandingan di samping merakamkan memori-memori indah family day ini... hehe..





Umar... nak kata membawa diri tidak juga. Kalau xberkepit dengan abahnya, dengan atok... ;-)





Ni peserta aktiviti Perasaan Hasad Dengki. Permainannya mudah aje. Ikat belon di kaki. Apabila wisel ditiupkan, pecahkan belon orang lain dengan cara memijak belon mereka. Dalam masa yang sama, pertahankan belon sendiri. Siapa yang paling lama bertahan, dia lah juara. ;-)




Sebelum bersurai... Posing dulu, tapi masa ni dah ramai yang balik ke bilik... ;-)
Mudah2an program seperti ini akan diteruskan lagi pada tahun-tahun yang akan datang. Mari kita ronda Malaya pulak.. Yahuuu...

3 comments:

CEO said...

nk tumpang famili boleh??hahaa

Anonymous said...

alamak... yang bujang2 sekolah lagi la dik.. haisehhh... - kak ina

CEO said...

haha :)